onsdag 15. februar 2012

Skrivesperre

Ja, det er litt rolig på bloggen for tiden. Jeg er nyoperert og sykemeldt, og rimelig tom i hodet så dere får bære over med meg...


I helgen var vi 9 jenter på hyttetur på Sjusjøen- et fantastisk winterwonderland! Det var klarvær, blå himmel og strålende sol. Nesten så en fikk litt påskefølelse i februar.

Ikke alle hadde med seg ski, så noen gikk deilig tur på beina. Jeg var en av dem, da jeg har en følelse av at skiene mine og jeg ikke helt er venner. De går nemlig bare bakover, mens jeg vil gå fremover. En skikkelig dårlig kombinasjon. Og da blir jeg som en unge, sint & trassig! Så skiene ble igjen hjemme i garasjen....


Men hyttetur er bare kos. Og mange jenter på ei hytte gjør at alt går så glatt. Vi tok alle vår del av matlaging og rydding, og når man er 9 stk så blir det ikke så mye på hver. 


Rødvina var med, vi hadde mimosas til brunsj og god fyr i peisen.




Og fantastisk god mat. At man kunne trylle frem sånne kulinariske opplevelser på et lite hyttekjøkken forundrer meg enda. Tusen takk, jenter!! Tar gjerne turen med dere igjen :)


Nå skal jeg samle krefter til ny innsats neste uke. Håper å komme skikkelig i gang med trening igjen. Da har trolla vinterferie også - deilig for dem! Håper de får nyte finvær og litt snø, så de kan ta frem ski og akebrett. Det er vel tross alt dét man forbinder med vinterferie??


Ha en super dag, wherever U are :)

1 kommentar:

  1. Nyoperert, men stakkars *klemmer på* Ønsker deg snarlig bedring, Camilla.

    SvarSlett