torsdag 15. november 2012

Jeans

Alle har et par eller fler i skapet, men hjelpes så vanskelig det er å finne det rette paret.
Jeg snakker om jeans, eller god gammeldags ola-bukse.
Når man skal på buksejakt er det så mye fint liggende på bord og i hyller, men i det man tar dem med bak forhenget til prøverommet, forvandler de seg til umulige monstre!
Man tror man har rett str, og så viser det seg at knærne er i veien..... Da kjenner jeg at det liksom er sekundet før jeg gir opp.

På lørdag var vi en gjeng jenter som hadde lunsj på byens beste thai-resturant, THAI MARKET Der ble det god mat og bobler i glasset, og det var en lystig gjeng som svinset ut derfra etterpå.
Det var By-lørdag i sentrum, og butikkene i gågaten hadde lenger åpent, flaks for oss.
Vi snublet inn i en liten butikk som heter NINA , der det lå masse fine bukser på et bord. Jeg så dem med en gang - et par skikkelig spreke Funaki-bukser. Holdt dem opp, målte....tenkte at dette passer nok ikke likevel. Innehaver Nina, kom og fant frem den str jeg trodde jeg måtte ha - og pushet meg inn i prøverommet. Mhm, etter mat og prosecco var ikke akkurat planen å presse seg inn i et par nye jeans, og jeg tenkte at dette går aldri!!
Men de satt som støpt! Jobbet litt med glidelåsen, men det har jeg hørt at skal gjøres med helt nye jeans. De var fabelaktige å ha på seg, myke og gode og perfect fit over baken.
Og det beste var at de var på slag! 25% er jammen 25% og jeg var plutselig den lykkelige eier av nye jeans.
Og jeg har brukt dem 3 av 5 dager etter at jeg kjøpte dem. E.L.S.K!!

Så tusen takk til Nina, som hjalp meg å finne den perfekte jeansen :))
Jeg kommer garantert tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar