fredag 13. januar 2012

Din helg?!


Det er fredag! Er det ikke herlig??
For meg er det jobbe-fredag, selv om jeg aller helst skulle begynt dagen på treningsenteret. Men sånn er det, jobb er jobb. Dagen begynner med en kopp "svart lykke" , god varm kaffe fra Moccamasteren. Et absolutt must om morgenen. Jeg drikker i grunn en del kaffe. Vanlig svart kaffe fra Evergood. Om ettermiddagen eller som dessert, tar jeg gjerne en espresso laget av en Nesresso-maskin. Den har også vært en god investering.


Så- hva bringer helgen?
Som nevnt blir det jobb her, både i dag og i morgen. Men de timene jeg er hjemme, skal brukes til hygge med familien. Smågutta er kjempeglade for at det er fri imorgen. De er kommet dit at det er pyton å stå opp kl 7 på morgenen, vil gjerne sove et par timer til. B-mennesker , som mora si :)

Fredag er vanligvis taco-dag hos oss. I dag skal vi ha gjester , så vi gjør en vri på det. Heldigvis er småtrolla blitt veldig flinke til å prøve forskjellige typer mat i det siste. Og 8-åringen elsker biff. 6-åringen er ikke full av begeistring, men det går ned. Så i dag serverer jeg helstekt indrefilet, med wokede grønnsaker.
Skal ikke se bort fra at det serveres en god rødvin til.....


Ønsker dere alle en flott helg. Ikke glem at dagen i dag er 40 minutter lengre enn den var ved vintersolverv.

1 kommentar: