tirsdag 25. september 2012

Missoni for Lindex

Noen ganger blir man jo fryktelig påvirket av motehus, bloggere, stylister og eksperter. Og når kjente designere ramler litt ned fra hesten og lager plagg til priser hvermannsen kan forholde seg til, er det lett å la seg rive med.
Siste motehus ut i så måte, er Missoni. De har laget en kolleksjon for Lindex som ble lansert med et brak i dag. Vi snakker rød løper, vakter , frokost og til dels lange køer. Jeg fikk sms om at min lokale Lindexbutikk hadde åpent fra kl 8. Jeg hadde ingen store intensjoner om å stå i kø da, men bestemte meg for å titte innom før jobb kl 9. Da var det enda en god del varer igjen. Og det ble fangst. Selv om jeg ikke er overbegeistret for alt dette mønsteret, fant jeg et skjørt jeg likte. Mange farger som kan kombineres med ensfarga topper. Sånt liker vi.
Så skjørtet blir med hjem, og nok en gang gikk jeg i motefella.

Har du også gjort det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar