onsdag 3. oktober 2012

Anna Dello Russo

Hørt om henne?
Ikke?
Det hadde ikke jeg heller. Så som dere skjønner, følger jeg ikke alltid med på alt som skjer....

Men det viser seg at noen vet hvem hun er, og i morgen skal hun vise seg frem via HM.
Et kjapt søk på google, gir meg en del artikler om små rosa kjoler og eksentrisk tilbehør. Glam all over the place.


Misunnelig på de som har lange nok bein til å bruke slike, støvletter. Jeg vet ikke om jeg skal si noe om hvor den kanten hadde gitt meg gnagesår.......

Men innimellom alt det der som blir litt too much, så fant jeg en liten godbit - as usual da.

Ser dere - der bakerst på venstre side - et skjønt armebånd med en liten søt zebra. Virkelig søt!! Vil Ha!
Og 299 kr overlever jeg jo. Hvis ikke 1000 andre har tenkt som meg i morgen tidlig. Jeg så det nemlig i utstillingsvinduet til HM i Torvbyen i dag..... Men HYSJ! Ikke si det til noen....det er MITT!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar