torsdag 13. desember 2012

Tradisjoner!

Det er tiden for tradisjoner nå. Mange har tradisjoner i forhold til både det ene og det andre, men det er vel få måneder som er så fulle av tradisjoner som desember.
Jeg har en veldig viktig tradisjon i desember - håndballmesterskap!

Det er ingen godt bevart hemmelighet at jeg er sports-idiot. Vinteridrett, sommeridrett , utendørs og innendørs. Ja, å se på vel og merke -jeg er ikke fryktelig aktiv selv... *kremt*
Men du verden hvor engasjert jeg kan være her hjemme i sofaen. Jeg kan kommentere både spillere, trenere og dommere, og til og med de som kommenterer på direktesendt tv. For jeg har da fasiten, kan vite :)
Nå spiller Norge mot Danmark. Norge er videre til semi, så utfallet betyr ikke så mye. Men det er viktig å slå naboene. I håndball som i alt annet.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar