onsdag 20. november 2013

Morgenstund er tull i grunn?

Eller hva mener du?

For et b-menneske som meg, kan det være hardt å komme seg opp om morgenen. Hvert fall når man bare surrer rundt om kvelden og klokka passerer midnatt før man treffer puta. Og når man først treffer puta, ja da måååå jeg bare prøve en gang til å komme videre på Juice Cubes.

Men når jeg først har gnidd Ole Lukkøye ut av øya og fått kaffen min, da er jeg klar for en ny dag!

I dag ligger frosten på trærne. Endelig (??) kunne jeg ta frem de nye vnterstøvlene til gutta. Jeg var lit bekymra for om de ville komme til nytte denne vinteren. Vi skriver 20.november - og dette er andre eller tredje gangen denne vinteren at gradestokken har vist seg på minussiden. Ikke noe man kan kalle en hard vinter - foreløpig.
Men jeg skal innrømme at jeg liker noen minusgrader og klarvær bedre enn 10 plussgrader og regn. Det er jo ikke vinter!

To dager igjen til helg. Ukene fortsetter å fly. Hvis man blunker for lenge, er det snart vår :)

Ha en fin dag, hvor enn du er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar