søndag 20. november 2011

Impulskonsert!...

I går kveld var jeg virkelig i det impulsive humøret. Satt og surfet da det poppet opp en melding på veggen min på Facebook ang konserten til C C Cowboys på Båthusteateret. Sendte en sms til to av de beste og joda! vi var klare!


Klokken var passert 21 og det var 2 timer til gutta skulle på scenen. Det gikk fint!
Den beste tiden er den du deler med venner, det er faktisk helt sant. Vi dro til byen (med buss!!) uten forventninger. Vi hadde ikke rukket å bygge opp noen. Og så BRA som det var. Magnus Grønneberg og resten av gutta sviktet ikke. Hits`ene kom som perler på en snor, stemningen steg høyere og høyere.
Gutta har virkelig publikumstekke, og Grønneberg har "it" som gjør at du nesten føler deg som en del av musikken. Euforisk!


I dag kjenner jeg på at jeg gleder meg til de slipper albumet "40 beste". Det skal inn på min iPhone, definitivt!


Takk for en super kveld! Vi kommer neste gang også!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar