torsdag 3. november 2011

Vi tar en dårlig dag, og gjør den bedre :))

For det er sånn at når mørket siger inn over sinnet, så KAN du gjøre noe selv for at ting skal se lysere ut. Jeg begynte dagen med å tenke at alt var trist. Ikke et eneste lite solglimt kunne jeg skimte, jeg synes plutselig veldig synd på meg selv og ikke minst gullguttene mine - som naturlig nok MÅ opp kl 7, MÅ få i seg frokosten og gjøre seg klare for å tusle i vei til skolen. Selv om det er grått og trist og regn og tåke i uskjønn forening. Trøsten min er at de ikke bryr seg nevneverdig. De liker å være på skolen, og jeg tror ikke de reflekterer så veldig over været...
Jeg derimot, jeg henter frem tungsinnet og jobber meg ut døra.

Fra butikken min har jeg fin utsikt, rett på dette:

Flotte, deilige skjerf til å toppe antrekket med... Jeg har "siklet" på ett av dem lenge. Og når jeg kommer til min butikk før åpning, og Karianne også er kommet og vi møtes over en kaffekopp i hennes butikk ( det er altså STØY vi snakker om) - da ble fristelsen for stor.


"To be worn with love" - jeg elsker det allerede!

Og så toppet det seg da jeg fikk besøk av en god venn , som hadde med seg en gave.....
Weeee....også råååååsa telefon da :))
Gleder meg til å teste ut!

Så, dere skjønner - dagen ble plutselig enda bedre. Tror jeg topper den med en time Latino Workout i ettermiddag jeg, på Family. Jepp, det gjør jeg!




...........UGH! Rakk ikke noe trening... Sånn er det når barna har lekser og ikke minst må øve til diktatprøver. Da måtte det gå først. Prøver igjen i morgen :)

1 kommentar: