mandag 12. desember 2011

Hverdag

Det er visst sånn at det er flest hverdager. Naturlig nok. Og mens jeg synes at ukene flyr, går jammen meg helgene fort også. Og mandag er det desidert verste dagen i uken. Da er jeg ikke helt innstilt på å komme i gang, samtidig som jeg vet at jeg MÅ!


Men når vi først er ute av døren, og dagen er i gang - etter x antall kopper med kaffe - så er det liksom ikke så lenge til fredag heller.


Jeg vet ikke hvordan været er der du er, men her er det grått og trist, regn og atter regn. Om bare 11 dager er det jul og påfølgende rolig uke med litt julefri for både liten og stor. Det skal bli godt! Og når vi setter i gang hverdagene igjen, så har solen snudd, og vi går mot lysere dager. Ha en fin uke - selv med hverdager!

1 kommentar:

  1. Det er vel sånn for mange av oss, hverdagene blir litt grå og kjedelige. Men vi får lete etter lyspunkt, som du gjør i ditt innlegg. Det er alltid noe å glede seg over og ikke minst til :) Ha en fin uke videre :))

    SvarSlett