torsdag 29. desember 2011

Ugh, ugh!

Eller UGG, som jeg nå skal si noe om.

Det er nemlig et par år siden at jeg lovte meg selv å ALDRI ha noe så stygt på beina. Det hjalp liksom ikke at alle hadde de og alle sa de var varme, sånne skulle jeg bare ikke ha... 


I fjor var det skikkelig vinter, med mange kalde grader i flere uker. Og snø. Massevis med snø. Da savnet jeg virkelig et par skikkelig gode vinterstøvler og jeg så godt og lenge på SOREL sine. Jeg endte som jeg pleier opp med et par skikkelig upraktiske, men akk så "pene" softwalk , svarte støvletter som passer til alt. Jeg er kresen, nesten litt for kresen. Høye svarte støvletter passer til bukser og skjørt, ikke sant. Vi går for det trygge.

Hittil i år har det ikke vært så mange kuldegrader og veldig lite snø har vi sett. Likevel falt jeg for fristelsen til å stikke nesa borti et par UGGs. Jeg gikk så langt som å prøve dem. Å kjæra nånn for en følelse! Det var som å ha tøfler på beina. Og ikke minst, jeg kunne holde meg varm selv uten sokker! Har jeg sagt at jeg hater sokker?? Ja, det er vel en annen historie, så anyway...
Jeg var solgt. Og det var forsåvidt UGGsa også.


En fullstendig nytelse, og nå kan kulda bare komme - jeg er klar!!!! I nye UGGs :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar