fredag 11. januar 2013

Det er grenser for hvor lettet man kan bli på en skala fra 1 - 10.






Men NÅ føler jeg antagelig lettelse som ikke kan måles på noen skala!

Ventetiden er over, jeg har fått svar på biopsien , og svaret var negativt. Ja, eller positivt. Det var hvertfall ikke spor av kreftceller i den svulsten!!!!

Jeg kan love dere at jeg skal sprette en flaske prosecco i kveld.
Og jeg skal la dette synke godt inn og puste normalt, så normalt som jeg ikke har gjort siden den dagen da jeg oppdaget den dumme kulen.

Jeg har fått meg en tankevekker.
Livet kan forandres på et lite sekund. Og ting man skulle gjort og sagt forblir ugjort og usagt fordi man ikke rekker det.
Fra nå av skal jeg ta meg tid. Mer tid. Både til meg selv og til familien min og til gode venner.
Jeg skal være mer tilstede.

I dag tenkte jeg at dagen var litt lysere enn gårsdagen. Det var ikke bekmørkt lenger når klokken var 8.30.
Det er bare 11 uker til påske (og vi vet hvor fort DET går) , bare 19 uker til jeg er "hjemme" på Mallorca for å feire verdens flotteste foreldre som har vært gift i 40 år. Og så er det da vitterlig sommer!

Mye å glede seg både til og over.

Ønsker dere alle en riktig god fredag og helg! Ta vare på hverandre :)

"Jeg satte meg i stolen ved vinduet, og tenkte at det går an å være lykkelig, det var ikke så vanskelig likevel, det var bare så uvant og lykken var en forvirrende bukett å holde."
                                                                                   - Lars Saabye Christensen

3 kommentarer:

  1. Kjære lille du,så ufattelig gode nyheter <3<3<3
    Kos deg med alle dine kjære,å som du sier,plutselig e det sommer. Å om tiden strekker til,så e vi alltid glad for besøk her "nord" Å ikke bli overasket om vi plutselig står på døren hos dere...;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så godt å høre Camilla :)
    Ha en flott helg og kos deg med dine kjære.
    Klem Monica

    SvarSlett