tirsdag 13. november 2012

Mikroblogging

Dette med blogging er litt av og på hos meg. Noen ganger er det liksom tiltak å sette seg ned og skrive av seg. Jeg tenkte at det ble enklere når jeg kunne gjøre det rett fra mobilen, men den løsningen er fortsatt så ny for meg at jeg glemmer den.

Nå skal det sies at jeg er litt flinkere til å bruke facebook og ikke minst Instagram, så jeg tenkte at jeg skulle finne ut av hvordan jeg kan koble Instagram til bloggen.
Etter utallige minutter i søkemotorer på nettet er jeg like blank på det feltet også.....

Så - dersom det er noen der ute på verdensweben som tilfeldigvis ramler innom min blogg, som vet noe om dette og som har en idiotsikker "oppskrift", ja da blir jeg veldig glad om du vil dele den med meg :)

På forhånd tusen takk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar