lørdag 5. januar 2013

Noe nytt å glede seg over.

Blant alle de fantastiske og gode tilbakemeldingene jeg har fått disse siste dagene, var det en som rørte meg litt ekstra. Mest fordi vedkommende selv har vært gjennom ( og sikkert fortsatt har ) en veldig tøff periode.
Man kan godt si at vedkommende har førstehåndskunnskap i å kjenne på frykten, på å finne de gode tingene i livet i vanskelige situasjoner.
Jeg tar til meg mange av de ordene jeg fikk, men la meg på minne noe som er viktig også i hverdager uten frykten for alvorlig sykdom. Jeg tar meg den friheten å sitere:
" Klem godt på mann og barn og mammaen din. Tenn lys, kjøp deg ferske roser hver uke, sov mye, husk å spise . "

Ja, så i dag er det nye lys på bordet, friske roser i vasen. Og fyr på peisen.
Takk for de flotte ordene- du vet selv hvem du er ❤

Og over skyene er himmelen alltid blå ...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar