onsdag 16. november 2011

Duppedingser!

Ja, jeg må jo nesten like det, ikke sant? Jeg mener - jeg jobber med mobiltelefoner og tilbehør og da ligger det vel innebygget i meg en geniun interesse for nettopp duppedingser.


I skuffene her hjemme, flyter det av ladere... Det var en uting det der, for hver ny mobiltelefon (og det har blitt et par i løpet av årene) så fulgte det med en ny lader. I en periode var det flere ladere pr produsent, et evig kaos. Nå har heldigvis også produsentene besinnet seg og de fleste mobiler i dag kan lades via en micro-usb kabel.
Da har vi fått inn i butikken noe suverent - nemlig ZipKord , en liten, uttrekkbar lader som kan kobles rett i pc eller du kan kjøpe et adapter til veggkontakt. Genialt!
Herligheten koster ikke mer enn 199 kroner heller :) Stikk innom butikken og ta den i nærmere øyesyn!


Så ramlet jeg over denne siden . Her kan du designe ditt eget deksel, og få det levert hjem til deg for den nette sum av 199 kroner. Überkult!


Et must tilbehør er jo også en tøff høytaler med angry birds design.
Disse koster 699 kroner, og passer perfekt på "rommet" ! Løp og kjøp :)





I morgen skal jeg faktisk ut på tur med de besteste jentene. Vi har planlagt busstur til byen, middag og påfølgende kundekveld hos STØY i Torvbyen fra kl 20. Det går rykter om champagne og cupcakes, hvem kan si nei til det??!!
Ikke umulig at det blir blogget litt om hendelsen. See U!!

1 kommentar: