tirsdag 1. november 2011

Must have`s

I en hver kvinnes make-up bag, finnes det ett eller flere produkter vi ikke klarer oss uten. Jeg tenkte å fortelle dere om to nyvinninger i min bag.
Vi har jo allerede bekreftet en viss interesse for hud og make-up. Som så mange andre har jeg hatt problemer med å få make-up til å sitte en hel dag, eller en lang kveld i hyggelig selskap. Når øyenskyggen ligger som fete striper på øyelokket, er det ikke mye glamour igjen...
Jeg har funnet redningen:

To uvurderlige produkter! Eye primer og foundation primer, den ene til øynene og den andre til resten av ansiktet. Og disse produktene holder virkelig det de lover. I går var jeg altså på trening. Det innebærer en del svette for min del. Jeg rakk ikke å fjerne make-up før jeg dro, og tenkte at det sikkert kom til å forsvinne i løpet av treningstimen. Der tok jeg feil, gitt.
Da jeg kom hjem og så meg i speilet, lå make-up`en akkurat slik som jeg hadde lagt den på morgenen! Utrolig!
Jeg tenker at det må være et must have-produkt nå som sesongen for festligheter nærmer seg. Et lite tips bare.... For NEI! jeg selger ikke disse produktene selv, så det er ikke snakk om egenreklame. Men jeg er glad for at jeg har oppdaget dem :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar