torsdag 3. november 2011

Torsdag morgen blues...

Jeg er ikke veldig glad i dette triste, våte november-været. Det er mørkt nesten hele tiden, og ikke så rent sjelden er det tåke og regn. Alt er så grått! Da er det så godt å la tankene flyte og drømme om sommeren som var, eller en av de andre somrene. Kanskje til og med neste sommer?... 
For vår del er sommeren nemlig ensbetydende med deilig familieferie på Mallorca. Der har jeg feriert med mine foreldre siden 1984, og har videreført tradisjonen til min egen familie. Ungene vil ikke noe annet sted. Altså, de vet ikke om noe annet sted heller. Men så lenge de forbinder ferie med Alcudia, og mor og far er fornøyd med stedet, da ser vi ingen grunn til å lete etter nytt ferieparadis. 


Er det rart vi lengter??....
Å se igjennom bilder fra siste sommers ferietur, holder motet oppe gjennom den tunge, lange vinteren. Og så trøster jeg meg selv med at tiden flyr. Vi går snart igjen mot lysere tider, og når våren kommer - da er det ikke så mye blues lenger. Hold ut!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar