torsdag 17. november 2011

Versace for HM

Det var litt artig å komme på jobb i dag. Rett nedenfor rullebåndet fra parkeringen, møtte jeg på sperrer , type kø-passere og stramme karer i dress som voktet porten inn til HM. Hadde allerede hørt på radioen at det var rimelig heftige tilstander i HM-butikker i hovedstaden. Fredrikstadfolk var tydeligvis litt mer avmålte, det var veldig rolig blant de som stod der pent og ventet på at kl skulle bli 10. Selv om det hørtes et lite hvin fra de fremste i køen da de slapp inn i herligheten.


Vi som driver butikkene rundt HM, var nok en smule misunnelige på kødannelsen. Tipper at omsetningen var "helt grei" den første timen... 
Det er jo ikke mange av hvert plagg de får, og skal jeg si min hjertens mening, kan Versace være for de helt spesielt interesserte. Mye farger - og da mener jeg MYE. Jeg er litt mer dempet i fargevalget mitt, og ble litt dratt mellom nettopp det og at det jo faktisk er kult å ha et Versace-plagg i skapet. Selv om det er litt Versace på billigsalg føler jeg. Posene derimot, var skikkelig heftige. 

Og der er jeg vel egentlig avslørt..... Bare legg merke til toppen av en kleshenger der i høyre hjørne.


Ja, nettopp! Det nyttet ikke å gå inn på HM og be om en Versace-pose til hårfargen man nettopp kjøpte. Jeg skjønner jo det.... Så da vant den siden av meg som synes det er kult med et plagg fra Versace. Ikke en kjole eller noe, for de får jeg ikke plass i.
Men jeg fant en tights som var så stygg at den ble kul, og til en helt normal pris.

Så nå kan jeg skryte litt av at jeg har et Versace-plagg, og hviske at det er kjøpt på HM. Og det var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar