onsdag 2. november 2011

Tid for vitaminer!

Ja, høsten er tiden for forkjølelse, virkelig! Man kan forebygge noe ved å få i seg riktige vitaminer. Men it`s a jungle out there, så hva trenger man egentlig?
Mange sverger til Tran, og det er sikkert vel og bra - hadde det ikke vært for den forferdelige smaken. Vi har alle hørt reklamen : "Det smaker tran, men det er det som funker" !
Jeg liker ikke tran, får det rett og slett ikke i meg, men innser at Omega 3 er nyttig. Så jeg tar det i kapsler. Flink jente :)
I tillegg har jeg funnet to vitaminer jeg håper skal gjøre susen; Muliti-Vita-Min og Mega -B - stress

Mega-B-stress virker lett avslappende og motvirker lett uro. I tillegg styrker den hud, hår og negler. B-vitaminer er også viktig for nervesystemet, godt for sirkulasjonen, fordøyelsen og musklene. Multi-Vita-Min er et komplett multivitamin og mineraltilskudd med urter og sporstoffer fra naturlige kilder, sammensatt ut fra kroppens biologiske behov.


Så nå går jeg vinteren i møte, forhåpentligvis godt rustet mot basilusker og andre ulumskheter og holder meg frisk og rask!!
Begge disse får du feks kjøpt hos Terapi-Salongen . Trykk gjerne "liker" og få masse gode tips om forebyggende helse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar